sâmbătă, 19 mai 2012


Vrei sa fii respectata?



Hmm.... si eu sufeream. La fel. Nu mi-e rusine sa spun asta. Sufeream la fel ca tine. Si asta nu inseamna ca suferinta ta e banala. Din contra, asta inseamna ca nu esti singura, ca ma ai pe mine, ca ai aceste randuri in fata ta, capabile sa iti aduca fericirea. Stii cum, draga mea? Prin puterea lor. Sunt valoroase pentru ca sunt scrise din inima si pentru inima, din suflet si penrtu suflet. Pentru ca sunt scrise din suferinta si iubire, din dragoste tamaduitoare ce vine dinauntrul meu. Dar sa stii, tu, draga mea, ca acest inauntru al meu e identic cu al tau. Daca eu am fost capabila, si tu esti!
Daca eu am reusit sa atrag respect si iubire in viata mea si tu poti. Nu esti cu nimic mai prejos decat mine. Cu nimic. Ai chiar ceva ce eu nu am. Imi spui ce?
As vrea sa lasi modestia la o parte. Cred ca e exesiva in cazul tau si nu numai. Gata cu ea, trebuie sa facem loc valorificarii? Cum asa? Chiar! Cum asa? Cum sa ne evaluam la justa noastra valoare cand societatea iti ridica in slavi pacatele si nu ia in considerare succesele tale. Ai observat si tu, ca ,,vestile rele circula cel mai repede” si ca ,,telefonul suna inainte sa ajungi acasa”. Cum? Vrei o solutie, ma gandesc. E banala si simpla. O sa o mai auzi daca nu ai auzit-o! Dar ai si ascultat-o? Ai acceptat-o? Ai acceptat total ideea de a incepe valorificarea si respectul dinauntrul tau? 

Extras din cartea ,,Stimul pentru viata ta- puterea feminitatii"-C.M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu