vineri, 18 mai 2012

de ce e important sa traiesti?


De ce e important sa traiesti?
          Mi s-a intamplat intr-o dimineata sa vad o femeie. Am spus bine, sau trebuia sa o numesc robot? Sau cadavru?.... nu stiu. Cert e ca numai om nu era,  numai femeie nu era. Ea nu venea din Eva, cand EVA inseamna VIATA!!!! Eva inseamna viata!!! Ea, cu mintea ei, si-a creat un destin mizerabil. Nu era urata, avea corp frumos, cred, nu s-i la pus deloc in evidenta. Nu era om. Nu era femeie. De la o distanta de 50 m am observat niste,,ochi” incercanati si obositi. Nu de munca cat de viata de nimic pe care o ducea. Nu-i stiu situatia financiara. Dar mi-am dat usor seama, dupa felul in care astepta. Nu stiu pe cine, nu stiu ce. Statea si astepta. Nici macar nu era o statie de autobuz, sau pe cursul vietii. Astepta ca altcineva sa-i spuna ce sa faca, astepta sa nu-i convina programul impus, pe care il suporta cu atata rabdare subjugata. Astepta sa i se mareasca salariul, astepta ca cineva sa o scoata din mizerie, astepta ca cineva sa o smulga din viata ei. Dar vazand ca niciun barbat nu se propia de ea( cum sa te apropii de o femeie obosita, obosita si satula de viata pe care nu o iubea, si implicit nu se iubea? ) probabil astepta o minune. Avea o plasa in mana. Ea nu stia ca nu trebuia sa ia plasa. Ea avea minunea ei in mana, ea are puterea de a face miracole in mana ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu