sâmbătă, 25 august 2012

Ce faci, de fapt, cand te impaci cu el?

Cu siguranta, fiecare barbat care intra in viata unei femei e un adevarat inger menit  sa-i predea o lectie.

Asta e credinta mea si viata imi arata ca nu ma insel, mi-a dovedit-o si continua sa imi dovedeasca acest lucru. Cu siguranta, tot ceea ce sunt acum se datoreaza relatiilor si raporturilor cu diferiti barbati, incepand din familie in colo. Oricat de tare ar fi fost lovitura data de ei, intr-un final am ajuns sa-i iubesc pe toti deopotriva pentru ca le-am inteles menirea.

Fiecare dintre ei aduce cu sine cel putin cate o lectie. Dar ce se intampla cand tu nu-ti poti da seama ce lectie? 

Iti spun eu ca pe moment nu-ti dai seama, nu ai cum sa-ti dai seama. Daca traiesti, trebuie sa traiesti momentul, clipa. Sa o consumi. De abia cand ai consumat-o iti poti da seama de efecte, de reactii, de avantaje si dezavantaje.

Ori daca tu nu stii sa traiesti momentul, clipa, nu stii sa te retragi in tine si sa vorbesti cu tine. ASA nu-ti poti da seama de invataminte. 

Ori daca tu te desparti si te impaci la loc, iti mananci singura raspectul si stima de sine. Si te miri ca nu duci traiul la care visezi. Cum oare sa-l duci fara demnitatea ta? Intelege ca daca te desparti de 2 ori pe zi, de 2 ori pe saptamana sau in fiecare luna, e  mult. E prea mult. Ceva lipseste si nu-ti poti da seama ce. Lipsesti tu din acea relatie. Tu unde esti? Ma gandesc ca te crezi o persoana. Asa te cred si eu. Dar ma intreb, oare te manifesti ca o persoana? Oare ii dai lui toate motivele ca sa te considere o persoana? Ce sa ma fac cu tine cand te vad iar de mana cu el. Ma uit la tine si nu vad omul ce l-am vazut acum 3 zile. Atunci erai  o fata frumoasa. Atunci infloreai si erai decisa. Erai bine, luminoasa si fermecatoare. Erai stapana pe viata ta. Ce s-a intamplat cu tine, unde ti- e vapaia aceea din och? E adevarat, nu ti-am vazut ochii de atunci. I-ai ascuns de mine, nu m-ai cautat. M-ai uitat? Si acum mergi la el? Pesemne ca te-ai impacat cu el si de-aia n-am mai dat de tine nicicum. Si nu sunt singura care se plange. Ma intreb, oare cand el iar pleaca, tu unde pleci. La mine? 
Stii ca te te primesc cu bratele deschise si cu caldura, ma bucur ca esti stapana pe tine si pe viata ta , ca-ti traiesti viata nu te milogesti in fata cuiva. Mesaj de prietena. Care, chiar daca nu-ti spune pentru ca nu vrea, vede. Si vede lipsa ta de respect pentru tine,cand esti iar de mana cu el.

Ti-ai invatat lectia? Daca nu, cine e responsabil? Daca da, te mai intorci la el?

Tu chiar nu vezi cat de frumoasa esti si cat de mult valorezi. Si nu e intrebare. E certitudine. Spuneam mai demult ca feminitatea e capabila sa inlature orice problema a femeii. ASTA CU SIGURANTA. Pentru ca daca ti-ai aminti ca esti femeie, ti-ai aminti ca ai dreptul de a fi femeie si de a actiona in masura unei adevarate femei. Crezi ca el se va supara? Daca l-ai invatat sa fie lesa ta, sa te cam sufoce, cu siguranta ca da.  Si ai duce-o din scandal in scandal. Dar daca te gaseste femeie, te cunoaste femeie, te va accepta si iubi ca femeie. Si cat crezi ca va dura??

Cunosc o tipa care are o relatie de 5-6 ani. Nu e miss, dar in fiecare clipa face ce vrea, nu se lasa controlata si nu se amensteca niciunul in treaba celuilalt. Deasta are timp sa traiasca, sa cunoasca oameni noi, sa munceasca la cariera ei, sa primeasca mesaje ca in prima luna de iubire. Crezi ca e ceva rau sa-ti vezi de treaba ta? Eu zic ca nu.  

Eram cu un tip si am auzit cum vorbea la telefon cu prietena lui. Si am vazut si starea lui de dupa si intentiile lui. Crezi ca s-ar fi gandit la mine daca ea ii oferea incredere si libertate? Din cate am observat eu foarte clar... ei bine, nu. Si l-am intrebat : daca nu erau cicalelile astea de care vorbeai si gelozia, crezi ca ar mai ramane ceva in spatele relatiei? Raspunsul a fost negativ si firesc, ca si cum asta constituie  fundamentul si aerul relatiei si ca fara ele chiar nu ar mai fi nimic. Ca si cand increderea si sentimentele nobile- respectul, iubirea si intelegerea ar fi de domeniul cosmosului.....

Si da, cunosc si o etapa din viata mea care ma acrediteaza sa scriu acest articol cu drept deplin de autor. Ce-a ramas in urma despartirilor repetate? La mine: lipsa de resprect si stima de sine, lipsa increderii in mine, in femninitatea mea si fortele mele, lipsa stralucirii si afirmarii mele ca persoana si personalitate.Ce-a ramas din viata mea: insatisfactie, lipsa rezultatelor si durerea ca nu duc traiul pe care mi-l doream. Ce-a ramas din acea relatie? Infidelitate, gelozie, ranchiura. Ura. Ce s-a intamplat in momentul in care ,,sentimentele'' s-au transformat in ura? Ce s-a intamplat cand eu mi-am aratat dizgratia si insatisfactia si am plecat?? Cel s-a indragostit de mine. Culmea, dupa ce am plecat. Crezi ca i-a fost bine? Eu ma indoiesc total. Ma intreb doar, asa printr-o simpla intrebare a carei respuns il stiu deja: oare cand m-a iubit cu adevarat? In timpul relatiei sau dupa. Lunga perioada a lui de doliu ma face sa cred ca sentimentele lui cele mai nobile au existat dupa ce contactul s-a incheiat. 

Daca ar fi sa-mi para rau dupa ceva este etapa in care ma desparteam fara sir, momentele in care eu nu-mi vedeam propria fiinta si nu-mi luam dreptul de a actiona ca femeie. Dar nici asa nu poate incapea urma de nostalgie si regret pentru ca a fost o lectie. Una dintre ele m-a invatat sa fiu femeie si sa cer exact ceea ce eu vreau si am nevoie. Si am invatat si sa ma respect. Asa l-am putut respecta si pe el si asa il pot respecta si acum pentru ceea ce este el, ca om.

Rezultatele mele nu au fost deloc satisfacatoare cand eu nu puneam punctul pe i. Daca o femeie nu o face, atunci cine o va face. El? Chiar vrei sa stii cum e? Te credeam mai autonoma.

Raspunzand la intrebarea in titlu, te sabotezi singura. Asta faci. Si pui in joc si pe tine si viata ta. Merita?  Ca sa atragi ce? Ceea ce poate traiesti azi? 

Nimic nu se compara cu o viata traita asa cum trebuie. Sfatul meu e sa nu lasi viata sa te traiasca sau sa permiti altcuiva sa te traiasca sub pretextul ca il iubesti. Lasa iubirea asta deoparte, daca era, cu siguranta nu se ajungea aici, la despartiri repetate. Ceea ce inseamna ca tu nu vrei sa vezi ca ai ceva de invatat de la omu' asta. De ce nu vrei sa vezi? Doare? Doarte tare? .........Si eu ce pot sa-ti  fac? Tu ai permis sa fie asa. Nu eu. Singura modalitate prin care poti sa iesi din acest impas este se iti iei inima in dinti, sa-ti scoti puterea ta  la bataie, in joc, sa te asezi fata in fata cu situatiile prin care treci. Nu te teme! Daca stai fata in fata cu situatiile si evenimentele prin care treci, ele nu mai au putere de dominatie asupra ta. Nu mai au cum sa doara.  Durerea e ca o alarma care te anunta ca ceva nu e in regula cu tine. Stai fata in fata cu ele si ai sa vezi ca nu te va mai durea nimic si vei putea lua adevarate decizii. De abia dupa ce decizia este luata si nu mai faci niciun pas inapoi sau sa te gandesti cum ar fi fost daca nu procedai astfel, iti poti da seama de eventualele invataminte. Mergand mai departe in viata ta, centrata pe tine si pe ceea ce faci in fiecare moment, vei ajunge sa realizezi ce ai invatat. Iti vei da seama ce ai nevoie si ce neajunsuri ai. Iti vei da seama ca ceea ce traiesti e ceva ce ai vrut mai demult sa traiesti. Daca tanjeai dupa un anumit fel de atentie sau iubire, acel mod va veni si vei trai acele momente sau clipe unce. Dar nu le poti trai daca fugi dupa ele. Le vei trai daca fugi DE ele. Ma intelegi? E unic totul si superb.
Aceasta a fost solutia mea. Analizeaza si tu ce simti, ce traiesti, ce vrei! Pune-te fata in fata cu situatiile prin care treci. Lasa teama deoparte, nu ai nicio nevoie de ea! Ai puterea ta in tine, ce poate fi mai pretios? Pune-o in joc. Joaca! Hai, du-te in fata oglinzii si zambeste trufas si pervers: ,,Astea-s loviturile tale, viata?" Automat vei zambi si mai pervers si cu mai multa satisfacite.( devilish emoticon). 


Un comentariu:

  1. Desi acest material este pentru fete si femei am tras si eu putin cu ochiul :P. Nu stiu daca te intereseaza parerea mea dar am decis totusi sa mi-o exprim:). O relatie in care te desparti de nenumarate ori si te impaci este intradevar o relatie daunatoare, este ceva acolo care nu merge, care nu te lasa sa cresti dar asta nu inseamna ca el nu te iubeste. Daca tot continui sa te impaci cu el este pentru ca nu reusesti sa mergi mai departe. Nu te iubesti pe tine, si daca tu nu te iubesti pe tine el cum ar putea sa o faca cu adevarat? Mai mult ca sigur ca daca te-ar iubi nu ai reusi sa observi lucrul asta pentru ca nu concepi aceasta idee. El vede slabicinile pe care le ai si poate involuntar are un comportament care te face sa suferi. Pune piciorul in prag de la prima neplacere si situatia va fi alta, te va respecta si vei simti ca esti iubita.

    RăspundețiȘtergere