sâmbătă, 22 septembrie 2012

Voi fi acceptata daca ma arat asa cum sunt?


Adevarul e ca imi place sa fiu mai nebuna. Si uneori nu e mare diferenta intre mine si ,,ala mic" de aici http://www.youtube.com/watch?v=QcZRQhkE31I&feature=related ;)) Dar asta e, uneori asa sunt. PENTRU CA STIU CA DACA NU IMI FAC EU ZIUA SPECIALA SI MINUNATA NU O VA FACE NIMENI. Numai eu stiu cu adevarat ce emotii si sentimente ma in viata si ,,in putere".

Imi place sa duc un stil de viata activ. Imi plac provocarile. Si imi place sa obtin pe meritele mele ceea ce am nevoie si ceea ce-mi doresc. Asta ma incita si imi tine spiritul treaz.
Imi place sa nu ma plang. Adica sa accept momentul prezent chiar daca PARE a fi neconfortabil sau neprielnic. Tocmai de accea il consider un moment cu adevarat oportun. De prea multe ori am intalnit astfel de situatii, cand voiam altceva decat ceea ce viata imi rezerva. Vedeam, intr-un final ca primisem ceea ce meritam si ASA CUM A FOST, a fost MAI MULT DECAT PERFECT. Pentru ca am fost in locul potrivit si la momentul potrivit spre evolutia mea individuala.
Imi place sa alerg, sa dansez, sa ma plimb, sa calatoresc, sa vorbesc, sa ascult, sa intalnesc oameni straini si oameni dragi. Imi place sa ma bucur mult de fiecare clipa. IMI PLACE SA TRAIESC CLIPA!!
Imi place sa mananc sanatos si sa fac mult sport. Imi place sa scot untu' din mine pe stadion. Imi place sa fiu propriul meu antrenor.
Imi place sa zambesc. Imi place sa mentin treaz sentimentul  fericirii. Ce inseamna fericirea pentru mine: sa fiu fericita, indiferent daca am sau NU ceea ce vreau sau pe cine vreau langa mine. Stiu ca asa e mai bine. Si aleg sa fiu fericita. Si ASA chiar ajung sa am ceea ce vreau si pe cine vreau langa mine. Cum spuneam, imi place sa zambesc.
Imi place sa ma machez. E una dintre activitatile mele preferate. Imi place enorm sa-mi asortez hainele cu zambetul si prezenta de spirit. 
Imi place sa fiu frumoasa. De-asta ma mentin supla in starea de fericire si spontaneitate. De-asta fac tot posibilul sa zambesc.
Imi place sa fiu putin sexy. De-asta aleg sa fiu fericita mereu.
Imi place sa incit minti si sa vad mai departe de ceea ce mi se arata. Imi place sa vad si sa observ.
Imi place sa tac si sa coc. Imi place felul in care gandesc.
Imi place sa MA RESPECT si sa CRED IN MINE!! Cele mai pretioase comori.

Imi place sa reusesc. Si stiu ca NU POT REUSI DACA NU STIU CINE SUNT IN FIECARE MOMENT SI DACA NU MA ACCEPT ASA CUM SUNT IN FIECARE CLIPA! 

Stiu ca prezentul e cel mai important si profit de el ca sa-mi fie mie bine.
Stiu ca nimic nu e mai de pret decat increderea mea in mine si talentele mele.
Stiu ca viata imi va rezerva intotdeauna un loc de cinste pentru care trebuie sa lupt.
Si mai stiu ca nu pot avea nimic cu adevarat daca nu muncesc pentru a obtine, fie ca e vorba de bani, de iubire sau educatie.
Simt, cred si multumesc persoanei mele pentru omul care sunt acum.
Imi multumesc mie ca am vrut sa gasesc in mine puterea de a visa, de a indrazni, de a face.
Multumesc persoanelor care mi-au pus bete in roate si care m-au descurajat, care continua sa o faca cu sau fara voia lor. VOUA va multumesc. Pentru ca fara voi, eu nu as mai fi avut critici si pareri sincere dupa care sa ma ghidez si sa ma educ, in asa fel incat sa devin mai buna.
Imi multumesc mie ca nu ma multumesc cu putin si muncesc pentru ceea ce-mi doresc.

Asta inseamna sa fiu eu insami? Sa ma arat asa cum sunt? 
... Poate. Pentru ca nu-mi mai pasa ce se spune sau nu despe mine, atata timp cat stiu ce parere am eu despre mine.
...Poate, pentru ca nu ma intereseaza cine are incredere in mine, atata timp cat eu nu ma indoiesc de mine.
....Poate, pentru ca nimeni nu constituie universul meu, in afara de mine.
...Poate, pentru ca nu conosc pe nimeni, in afara de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu