luni, 15 octombrie 2012

Am nevoie de tine!

Buna dimineata! E dimineata acum, cand scriu. Ceea ce ma aduce aici, din nou pe blog, este urmatorul lucru: vreau sa intemeiez un site in care sa postez articole de calitate si prin intermediul caruia sa-ti trimit materiale pdf si video. Dar pentru asta am nevoie de parerea ta. Ce ai vrea tu sa citesti? Ce subiecte  te intereseaza in mod special. 

Motivul pentru care ,,am lipsit" nu a fost o dovada a dezinteresului, ci urmarea avalansei de informatii si exeriente pe care le-am trait in ultimele 2 saptamani. Pot spune acum ca sunt o alta varianta a mea, diferita total de cea care eram acasa. Mediul s-a schimbat, oamenii, experientele, trairile.. in asemenea masura incat mi s-a schimabat modul de a privi viata. Acum sunt si trebuie sa fiu cu mult mai centrata pe viata mea decat eram inainte. Nu mai am oportunitati si vointa sa ma intorc ,,acasa". De aceea iti cer tie, cea care vrei sa-ti traiesti viata, sa-mi spui printr-un email orice curiozitate ai. 

Mai mult, daca ai vreo nelamurire cu privire la vreo experienta, adreseaza-mi-o prin email: mirunacalbor@hotmail.com, iar eu iti voi raspunde in cel mai util timp. 

De ce iti cer acest lucru? Dupa cum ti-am spus, vreau sa intemeiez un site. Dar nu orice fel, ci unul care sa cuprinda numai lucruri de care ai tu nevoie in acel moment. Este foarte important pentru mine sa primesc cererea ta cu privire la urmatoarele articole. 

Vreau sa fac o lume mai buna. Dar nu pot de una singura. Am nevoie de tine. Pentru ca ceea ce fac eu este sa ofer si sa invat si mai mult ca sa am ce sa-ti ofer. Specialitatea mea e zero barat fara tine. Am nevoie sa-mi trimiti un e-mail la mirunacalbor@hotmail.com cu cererea ta. Iti voi trimite un raspuns si voi tine cont de ceea ce mi-ai spus tu in conceperea articolelor de pe site.

Imi doresc sa intelegi cat este de important pentru mine acest lucru: eu daca nu ofer, sunt un om mort. Ca sa ofer cu folos, am nevoie sa stiu ce nevoi ai tu, ce experiente neimplinite ai, ce probleme ai, ce lipsuri ai. Trimite-mi un e-mail. 

Daca ai critici, o parere proprie, un feetback negativ, adreseaza-mi-l. Il voi primi cu bratele deschise pentru ca asta e una din nevoile mele. Am nevoie de parerea ta, cererea ta, critica ta.

O zi frumoasa iti doresc.
Nu uita de mail: mirunacalbor@hotmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu