luni, 25 iunie 2012

Scrisoare de femeie



Buna! Eu sunt FEMEIE! Si asta defineste realitatea vietii mele.  Sunt si ma simt femeie in toata puterea cuvantului. Sunt imperfecta. Iar cand spun imperfectiune simt ca ma caracterizez. Ca-mi spun viata, din moment ce imperfectiunea defineste misterul. Misterele nu trebuiesc omorate. ,,Uneori, datoria noastra in fata unui adevarat mister nu e sa-l intelegem, ci sa-l adancim asa de mult, incat sa-l prefacem intr-un mister si mai mare’’( Lucian Blaga- ,,Pietre pentru templul meu).
Cu siguranta viata unei femei nu poate fi de deplin elucidata. De fapt,  nu poate fi deloc. De-asta orice tentativa de a intelege femeia, esueaza. Devine esec. Numai iubirea poate iubi  femeia. Ma simt cu adevarat privilegiata ca sunt femeie, ca am descoperit taina cea mai mare intr-un ocean de taine nebanuite. Nu stiu ce. Dar s-a nascut femeia. Din cenusa suferintei, in care a murit micuta Miruna, a s-a renascut  femeia Miruna. Niciodata nu am inteles si nici nu voi incerca sa inteleg cum s-a nascut femeia din mine. Stiu doar ca e. Si o iubesc pentru ca ea ma iubeste.
E adevarat ca uneori nu ma inteleg. E adevarat ca uneori nu-mi dau seama de ce fac un lucru, sau de ce nu l-am facut pe celalalt. E adevarat ca uneori mi-e greu sa traiesc. E adevarat ca sunt clipe si momente in viata mea in care mi-e greu si sa respir. Si atunci las armele jos. Cat de jos se poate. Ca sa las feminitatea din mine sa se manifeste. Sa iese afara din mine cu agresivitatea unei leoaice, sa zgarie si sa muste, sa inhate si sa fuga cu prada in gura. Numai asa pot dispune mereu de cea mai buna arma care poate exista- feminitatea.
Cand spun Miruna Calbor, simt ca spun ceva unic. Ceva special si minunat. Dar nu ma pot caracteriza complet decat atunci cand spun :,,Sunt femeie!”. Cred cu convingere ca salvarea tuturor femeilor de pe planeta aceasta este de a constientiza ca sunt femei. Femei puternice, femei frumoase, femei iubitoare, femei, femei, femei...
Cel mai frumos cuvant pe care il poti invata este ,,feminitate”. Invata si sa simti asta pe pielea ta, in sangele tau, in intreg corpul tau, in toata fiinta ta.

Esti femeie. Poarta-te ca o femeie!

Cu mult drag,

semnat  feminitatea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu