marți, 3 iulie 2012

Vrei o viata mai fericita?

Am ales sa-ti scriu fiindca sunt satula de bombardamentele de pe facebook tip 9gag, care iti spun ca ,,esti frumoasa cand ai cearcane din cauza ca iubitul nu te-a lasat noaptea sa dormi'', esti cool cand astepti un telefon de la o persona ,,importanta", ,, ca frumusetea inseamna cand plangi dintr-o prostie", ,,ca frumusetea nu inseamna sa ai trup bine definit''. SERIOSS? Intreaba atunci un barbat, vezi ce prefera. Intreaba o femeie care se lupta cu kilogramele in plus. E adevarat ca trebuie sa faci in asa fel incat sa te simti bine si frumoasa si cu cateva kilo in plus, dar nu cred ca ti-e totuna cand mergi la piscina. Hai sa fim seriosi si sa nu mai credem asa de mult intr-o imagine care are sute de like-uri si share-uri, care iti baga tot felul de prostii in ochii, in rime si ritmuri, astfel incat sa fie memorate usor si sa le aplici in viata ta asa incat sa nu-ti dai seama. M-am saturat sa vad fete tinere triste si batjocorite de lume, iubiti si societate, m-am saturat sa vad expresii jalnice ca ecou al haosului interior creat pe nesiguranta, neincredere, abuzuri si violenta. Le vad in oameni, citesc pe fata lor, in ochi si pe buzele lor.

Cand esti sanatoasa, nu te intrebi de ce esti sanatoasa, nu-i asa? Numai  cand esti bolnava. Atunci cum se face ca lumea si inclusiv tu, te intrebi de ce esti fericita si nu de ce esti trista, cand conditia normala a omului este sanatatea si fericirea?

Eu am ales sa imi traiesc viata. Si asta inseamna sa fiu fericita si sanatoasa. Asta inseamna sa am grija ce si cum mananc/beau, sa am grija ca pielea si trupul meu sa fie hidratat, sa ma mentin sanatoasa si tanara prin sport, sa pot fi asertiva cu persoanele care vor sa intre in viata mea, am ales sa zambesc in fiecare clipa a vietii, cu riscul sa fiu facuta nebuna sau schizofrena, am ales sa vad bucuria si frumusetea naturii, sa o respect si sa o iubesc, am ales sa iubesc, sa ma iubesc si sa ofer iubire. Si?? As vrea sa vad cati nu ma invidiaza din cei ce judeca. Imi iubesc viata, cu toate ranile pe care mi le-am carat in spate si toate suferintele provocate mai mult sau mai putin de mine, dar pe care mi le-am asumat si le-am acceptat ca facand parte din viata mea. Astfel, suferinta a devenit prietena mea cea mai buna. Daca nu era ea, nici eu nu eram acum ceea ce sunt. Tot de la suferinta am invatat ca ea nu vine fara un motiv anume. Fie ca o invocam noi ( prin nestiinta noatra, atunci cand suntem ranite de propria gandire prapastioasa, si prin asta inteleg: asteptarea iubitului sa ajunga la intalnire, un telefon de-al lui, disprerarea din tipul perioadelor de singuratate, lipsa spontaneitatii si energiei), fie ca are un rol de evolutie. ,,ce nu te omoara, te face mai puternic". Dar nu inseamna ca trebuie sa-ti viata un chin ca sa cresti. cresterea si dezvoltarea ta personala se poate face si in liniste si tihna, in relaxare,frumusete si iubire. De fapt, iubirea e cel mai inaltator sentiment, ceea ce inseamna ca e si cel mai pozitiv, si cel care iti poate asigura o crestere armonioasa si frumoasa, atat la nivel spiritual si psihologic, cat si la nivel fizic. Vreau sa stii ca nu ma refer exclusiv la iubirea din cadrul cuplului, si la iubirea pe care o porti in mod inconstient in tine, dar pe care o poti activa foarte usor prin nutrirea de sentimente pozitive. Prin acestea se inteleg cele de recunoastere, de profunda multumire si acceptare a tot ceea ce esti tu, in primul rand, apoi, in mod automat a  ceea ce te inconjoara. Iti marturisesc ca iubirea e singurul sentiment neexplorat de om in nici cea mai mica intensitate a sa. Nu exista cuvite care sa descrie o nota a muzicii suave ale dragostei. Pentru mine, Paradisul e aici si acum, pentru ca am simtit iubirea, si intraga Viata  si tot  Universul a venit sa-mi slujeze mie, ca recompensa a iubirii. ( erau dati, in care, dupa ce ma iertam pe mine si toate persoanele, dupa ce multumeam cu un profund sentiment de recunostinta lui Dumnezeu, simteam ca iubesc pana si fiecare molecula de aer din jurul meu, tot ceea ce inseamna realitate exterioara si mai ales, dar mai ales - interioara.)

Te invit, draga mea, sa constientizezi motivele de bucurie si fericire din viata ta, sa incerci o alta dimensiune a existentei tale. Trebuie doar sa ai ochi sa vezi culoarea unui fruct, urechi sa auzi cantecele minunate ale pasarilor si greierilor din serile linistite si putin racoroase de vara. Iti trebuie doar constientizare sa simti bogatia aromelor ce ti le ofera natura, sa simti adierea vantului pe piele si prin par.
Simte! Si vei ajunge sa poti experimenta extazul bucuriei si fericirii!


Cu multa dragoste, 
Miruna
Va puteti anunta comanda pentru cartea  Stimul pentru viata ta - Frumusetea feminitatii  la adresa calbormiruna@hotmail.com

Un comentariu:

  1. Miru draga, de ce sa te axezi pe incercarea de a atinge extazul bucuriei si a fericirii care, in fond, sunt doar stari de moment. Cand important e, in viziunea mea, sa gasesti lucrurile care te implinesc. Doar atunci cand esti implinita atat sufleteste, spiritual..chiar si economic, depinde de fiecare pe ce pune pret, poti spune ca traiesti si ca simti o "fericire" permanenta. Da, alegi ca mereu sa zambesti, dar de asemenea intotdeauna vor fi lucruri care in spatele acelui zambet senin si colorat pe care il poate afisa un om, vor fi lucruri care ii va da o anumita nuanta de gri, ceva ce omul nu poate controla, caci, intreaga noastra existenta va fi intre asa zisul "bine" si "rau".

    RăspundețiȘtergere