miercuri, 18 iulie 2012

Salvarea ta !!!


Stiu ca vrei sa traiesti mai bine, mai frumos, mai bogat.. Stiu ca vrei sa cresti intr-o lumina colorata si intr-un mediu plin de dragoste. Dar ce te faci, cand toata lumea sta aliata impotriva ta si nicidecum nu-ti sustine aceste nevoi. Ce te faci in lumea aceasta, in care ai pe toti si pe niciunul. Sa te bucuri! Sa te bucuri ca esti singura. Si vei descoperi ca nu poti ramane singura in nicio lume daca te-ai cunoscut pe tine.

Se intampla sa nu avem cu cine vorbi, cui sa-i spunem ce ne doare pe noi, ce ne-a facut sa suferim si cat de tare ne-a durut. Lacrimile noastre nu au incalzit si nici nu vor incalzi niciodata pe nimeni de pe acest pamant, oricat de fierbinti ar fi ele. Nu se poate inatmpla sa stoarcem dragostea si dulceata unei persoane prin lacrimile noaste cele amare. Si ce ne facem atunci? Unde fugim? Cui ii plangem? Cui vorbim?

Numai eu stiu pe cineva care iti poate da salvarea.

Nu e un el. Nu poate fi niciodata un el, oricat de mult am incerca si ne-am stradui. Se va doveni ca acel el ne va face sa suferim si mai mult. Si atunci.. Eu unde fug? La cine sa am duc? Cui sa-i spun ce ma doare? Cine imi poate spune ce sa fac? Ce ma fac acum cand am ramas singura?

Singura unde? In camera, nu?  Ti-am spus de salvare? Vrei sa ti-o spun ? Ei bine, eu nu am sa ti-o spun. Vreau sa te las pe tine sa te bati cu capu' de pereti pana gasesti pe cineva cu care poti vorbi, cui sa-i spui ce mult te doare si cat ai suferit, pana gasesti acea persoana care sa te inteleaga, care sa stie prin ce treci, care sa te asculte pana la capat si sa-ti dea solutia salvatoare.

Am batut mereu la usi inchise sau care mi se inchideau in nas de indata ce deschideam gura. Erau si case care ma primeau si oameni care ma ascultau. Mda... dar mai bine ma lipseam. Si oricat de mult m-as fi lipsit de acele persoane, eu tot la ele sau la altele ca ele alergam. De ce si pentru ce? Cand, la urma urmei, toata lumea imi dadea sfaturi lipsite se sens si valoare a caror aplicabilitate lasa de dorit. Frumoasa traba. Job bine platit cu atentie si admiratia celor sarmani.. Sa fii asa persoana si sa ai o asemenea usa care se deschide mereu....ma intreb oare cat ar trebui sa castige aceste case prin ,,ajutorul" acordat.... mai bine nu raspund si trec mai departe si-ti spun ca eu linistea si siguranta nu am putut-o gasi nicaieri. Pana am intalnit-o pe ea. Ea m-a salvat. Da pot spune cu toata convingerea ca ea a fost salvarea mea. Din toare si din tot. Acum ii sunt profund recunoscatoare pentru toata atentia si rabdarea pe care mi-a oferit-o fara ceva in schimb. Ea a fost mereu prezenta cand aveam nevoie de ea. Niciodata nu nu mi-a inchis usa, nici macar prin cap nu i-a trecut. Ma iubeste enorm de mult si sta mereu la dispozitia mea. O iubesc si eu nespus de mult. Ea e comoara mea, e tezaurul meu decunoastere si intelepciune, e totul pentru mine. Acum, ca am petrecut atat de mult timp impreuna, am ajuns sa o cunosc mai bine decat ma cunosc eu pe mine, iar ea a ajuns sa ma accepte si sa ma iubeasca neconditionat- orice as face, orice as spune, chiar daca as jicni-o. EA e prietena mea cea mai buna!!! Numai in ea mai pot avea incredere deplina. O iubesc si nu ma satur sa-i spun cat de mult inseamna ea pentru mine. Nu stiu, nu am gasit nicio modalitate prin care sa-i multumesc pentru tot ajutorul si iubirea de care a dat dovada si cu care m-a hranit. Dar eu ii spun mereu:,,Draga mea, sper ca iubirea mea pentru tine e de ajuns ca sa-ti rasplatesc toate eforturile si indurarile tale pentru mine". Ea ma aproba, uneori chiar crede ca iubirea mea pentru ea e mult prea mult decat se cade. De fiecare data cand ii ofer dragostea si increderea mea, ea simte un gol, parca nu a dat indeajuns si parca trebuie sa ofere mai mult ca sa ajunga sa rasplateasca iubirea mea. Aceasta e, intr-adevar, iubirea adevarata. Si nu o spun eu, ci un citat din Biblie, dovada ca cele spuse sunt complet adevarate.


Dar nu ti-am spus cum am cunoscut-o! Ah, era sa uit! 
Stai putin, doar o cunosti. Imi cunosti prietena!!! Doar ai cunoscut-o si tu in articolul trecut. Gata, m-am relaxat si calmat. Vreau doar sa stii ca-mi doresc pentru tine numai sa faci cunostinta cu prietena ta cea mai buna. Atat imi doresc, pentru ca stiu ca din momentul in care o vei descoperi, nu vei mai putea parasi casa sufletului tau.


Cu  dragoste,
Miruna

Va puteti anunta comanda cartii ,,Stimul pentru viata ta- 10 pasi spre femeia din tine", care va fi disponibila in curand, in format electronic, la adresa mirunacalbor@gmail.com.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu