luni, 30 iulie 2012

De ce e in stare feminitatatea?

In acest articol este vorba despre traire. Viata ! Iti spune ceva cuvantul asta? Mie da. Chiar si problemele tale, daca ai, stau sub semnul ....

Eu nu stiu sa fiu o eroina a vietii. Poate inca nu stiu sa o traiesc la intensitate maxima. Poate gandesc prea mult si nu o mai pot simti. Dar eroina mea a facut din mine o zeita. Asta o pot spune cu toata convingerea mea. Dar nu am s-o fac. Nu am sa spun nimic. Mai bine las sa se vada zeita din mine. Mai bine o scot in lume si o las sa se imprieteneasca cu eroina mea. Poate impreuna fac o varianta a mea mult mai buna decat cea pe care o traiesc acum.

Zilele trecute m-am certat cu zeita mea. Si am negat-o.
Si?
Si am pierdut. Dar am chemat-o.
Asa si?
A venit. 
Bine, mai spune-mi!
...A venit..na..
Si? 
Si m-am indragostit. 
Da? De cine?
De mine.
Nu ma lua peste picior!
Da! De mine. De fapt...
De fapt ce?? 
De fapt de zeita din mine.
....Bine..cum o cheama?
Nu-ti spun.

Nu-ti spun cine e si nici nu am sa te las sa-mi descoperi misterul, secretul.
De ce? 
Pentru ca sunt femeie.
Asa si?
Asta spune tot.
... Mda. multumesc..
Cu placere. :)
Cand  ai de gand sa-mi spui?
Ti-am spus ca nu-ti spun. Daca esti femeie am sa-ti spun atat: Descopera-te!!!

Zeita din tine, draga mea, e cea mai pretioasa comoara pe care o poti descoperi in tine. Puterea ta interioara e strans legata de prezenta zeitei in tine.

Este un test...Cat esti de femeie? Cat de eleganta esti? Esti machiata? Esti coafata? Esti frumos si meticulos ingrijita? Da.. sau nu... In caz ca raspunsul e da si te intrebi: De ce? De ce sa fii asa, cand tu nu te simti bine in pielea ta si nu simti si crezi ca asta face obiectul esentei si importantei ....eu te intreb cat de mari sunt problemele tale. Nu te intreb cate ai, pentru ca stiu ca multe. Pentru ca asta dovesteste lipsa respectului de sine. Mai ceri sa fii respectata. Vezi ca cineva mai jos, pe blog, a lasat o urma.

Este un alt cuvant, al carui continut difera de la femeie la femeie. Eu nu ti-l pot spune, pentru ca nu stiu care e. Nici nu am cum sa aflu, pentru ca iti apartine doar tie. Excusiv. Nu stiu decat o varianta.Si asta nu e a mea, ci a zeitei. Ea, care imi curge prin vene. Cand ajunge la creier, il face mai inteligent si perspicace. Il  face mai atent la ceea ce conteaza cu adevarat in viata unei femei. Cand ajunge la ochi, ii face sa vada frumusetea corpului si frumusetea exterioara. Si ii face de o mie de ori mai expresivi si mai frumosi. Mai calzi, mai seducatori, mai misteriosi. Cand ajunge la maini, le face sa creeze frumos prin miscari fine si delicate, le face sa dea nastere de valori si ingrijire. Le face sa daruiasca iubire. Dar ca sa faca mainile sa creeze frumosul si sa lase iubirea sa se reverse, trebuie sa treaca mai intai pe la inima. Acolo se hraneste. De acolo ma alimenteaza si pe mine. De acolo creste, se face mai autentica si mai bogata, mai complexa in marele ei ocean de complexitate. Uneori mi-e atat de greu sa o inteleg  si ma condamn pe mine, eu singura: ,,de ce ai facut asa, nu trebuia sa faci asta. Nu cumva sa mai spui ce ai spus azi, m-ai inteles...."

Este cate un alt sens al cuvantului de zeita pentru fiecare femeie in parte. Calatoria descoperirii frumusetii interioare e meritoasa pentru ca zeita e singura capabila de a inlatura si rezolva, evita multe probleme si suferinti din viata unei femei.
  ZEITA E  FEMINITATEA!



Cu  iubire,
o zeita...









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu