luni, 6 august 2012

Cum sa obtii ceea ce vrei in viata?


In toata filosofia asta cu ,, fac ce vreau", am intampinat multe greutati in trecut. Fac ce vreau, fac ce vreau, si niciodata nu iesea bine. De ce? Mi-am luat un libertinaj in cap care nu stiam exact cum se mananca. Credeam ca e un soi de peste mai special si delicios. Dar daca-ti da dureri de burta si dai in diaree iti dai seama, asa pe WC, ca nu e tocmai bine. Te poti bucura, maxim, ca ai parte de aceste momente in care poti ,,medita" asupra a ceea ce ai facut. Lacrimile isi gaseau mereu cursul de varsare. De ce si pana unde depindea numai de mine, dar ochii mei nu voiau sa duca informatia corecta la creier. Pana cand cutitul a ajuns la os si eu am ajuns sa simt viata din alta dimensiune. Mi-am dat seama ca viata e roz numai atunci cand vreau eu sa sterg anumite laturi din mine, care se proiecteaza in viata mea.

Probabil mi-am facut curaj si mi-am dat inimioarele jos de la ochi. Iti dai seama ca mi-a trebuit  mult curaj sa ma vad asa cum eram. Nu-mi placea ceea ce vedeam in ochii reflectati in oglinda. Lumea exterioara continua sa-mi predea lectii de dezvoltare personala. Si continua sa o faca. De data asta mi-am prins lectia din zbor ...


,,Diferenta dintre oameni si rezultatele lor consta in felul lor de a primi experientele. Cei evoluati stiu ca nu pot sta cu mana-n cur si sa astepte daruri de bine-facere si gratuite din partea Uniersului. Ei stiu ca trebuie sa ACTIONEZE ca sa aiba cu adevarat ceva."

Ma duc in ring. Ma duc sa ma lupt, ma duc sa muncesc. Singura si egoista. PENTRU MINE FAC. DECI MA DUC SA MUNESC PENTRU MINE SI VISURILE MELE. Ele conteaza pentru mine. Stii de ce ?PENTRU CA EU LE-AM DAT NASTERE PRIN INDRAZNEALA MEA DE A VISA. SI PENTRU CA EU SUNT RESPONSABILA DACA SE VOR INDEPLINI SAU NU. SI PENTRU CA PRIN ELE POT OFERI OAMENILOR PE CARE II IUBESC CEEA CE EU VOI AVEA PREA MULT ATUNCI.

De ce egoista? Pentru ca daca nu am eu prea mult, nu voi avea de unde sa ofer.

,,Pentru cei ce stiu ca prima data trebuie
Sa ai ceva inainte sa poti sa dai ceva
Sa te ajuti pe tine inainte sa ii poti ajuta pe ceilalti
Sa te schimbi pe tine inainte sa poti schimba lumea".
                                             (Personalitatea alfa- Pera Novacovici)

Daca ar fi sa rezum acest articol, as spune asa :
Ca sa ai ce vrei, cel mai indicat este sa stii precis ce vrei, sa crezi in tine si in puterea talentelor tale, sa mergi pe drumul tau indiferent de circumstante, sa munesti pentru visurile tale indraznete si sa nu renunti de la primele incercari. Esecul e facut pentru oamenii de succes, iar oamenii de succes au facut esecu,
Sa crezi in tine in fiecare secunda, fara sa slabesti vreodata increderea, stima si respectul de sine!!
Indrazneste! Apoi FA!!! 
:) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu